Friday, 3 December 2010

~Apa Ada Di MAHA 2010 ? ~

Assalamulaikum & Salam Sejahtera
.... bau kambing..
Semalam kami ke MAHA...tak mau ketinggalan dengan apa yang berlaku di MAHA, kami pun bertolak dari rumah sebelum 8 a.m dan sampai 12 tgh lebih kurang....akak, suami dan Ahmad ..terus ke Kajang jumpa anak2 saudara dan ayahnya join sekali untuk meriahkan suasana...almaklum ibu mereka ni sedang kursus di Langkawi...saje ajak diorang jalan2 cari makan.....yang seronok anak2 ni lah..emakayah ikut je ...banyak peristiwa tak dapat dirakamkan sebab memori card tertinggal dalam laptob..gambar yg boleh dirakam dlm kamera terhad seperti di bawah...
Lagipun sempat berjalan tak separuh dari pameran ...tak larat.....penat weh...yang paling seronok tengok demo COWBOY2 Australia dengan lembu2 liarnya ...ini memang best..smpai ramailah jugak yang jadi cowboy hari tu ....dpt beli topi cowboy murah2...lagipun kena beli sebab cuaca panas.....layan pic MAHA ni

kambing pun cantik....


spesis kambing gurun kut..

lembu ni bosar....kalau korban ni berbaloi...




kalau boleh nak masuk duduk atas lembu tu... lembu2 ni semuanya dijual..lebih kurang RM2000 seekor...tapi oklah sebab besar tak macam lembu kampung .....



mak cowboy & anak cowboy...






amacam...duduk lama gak kat pondok ..selipar AHMAD dah putus...






Kambing panggang...bukan free ye...






nak cakap pun dah tak larat nih....







Si Ahmad ni menang jawab kuiz..sampai 3 soalan dijawabnya betul...tau kenapa..tak ade orang yang nak jawab kuiz gerai tu..sampai dia kena reject nak jawab lagi..bagi peluang orang lain pulak. Macam2 dia dpt..beg recycle dan serunding2 kat atas tu ....





COWBOY dari Autralia..bukan sorang...ramai..ini ambil gambar lepas presentation .. cukup best tengok real cowboy ni beraksi dengan lembu2 liar...naik kuda sambil tangkap lembu....kagum tengok..yang ini boleh hilangkan penat kita bila berjalan kat MAHA....





Wani ...baru habis UPSR je ni..suka buat lawak..ibunya di Langkawi kursus 8 bulan. bila ditanya rindu tak kat ibu..katanya bila tengok mainannya baru teringat kat ibu...aduhai ibu wani kalau baca ni jgn risau kat anak2 tersayang...depa ni happy je sebab bapaknya memang bapa mithali...ehemmmm..... okeh kalau kekawan nak ke MAHA..pegilah jgn tak pegi...macam2 ada..siap duit je ....jumpa lagi dengan cite2 lain..wassalam.





SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH





1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails