Friday, 25 March 2011

AYAH & ANAK ~ KENANGAN SCRAMBLER~



Terkial-kial nak menyusun ayat ni...puhhh punyelah lama pancit..tapi tak mungkin pencen..rasa terpanggil nak join balik ngan kekawan semua sebabnya setelah lama tak berblogging di sini , terasa akak terpinggir dari kekawan alam maya ni...namun kalian tetap diingatan.. apa khabar kekawan semua...terimakasih kepada yang sentiasa bertanya khabar...kepada semua yang sudi singgah di sini untuk entry hari ni salam mesra dari akak ya..... nak kongsi satu kenangan di sini tentang motosikal scrambler ni....suami akak punya.. Scrambler ni dibelinya sejak zaman mudanya lagi....tahun2 70an kut...Scrambler popular masa tu.. Sampai sekarang masih dalam simpanan dan telah dibaikpulih berkali2 dan ditukar bajunya.. Suami akak guna untuk ke kebun jalan kebun tu pulak berbukit2....Pernah peminat Scrambler nak beli ..regenya pun agak tinggi tapi mati kering tak nak dijualnya....banyak nostalgianya tu kut...terutama zaman muda2nya tu...tapi akak tak sempatlah naik motornya tu sebelum kahwin...era 80an dah tak naik motor le..naik kete...hehehee..layan ye...





Ahmad yang selalu membonceng ikut pegi kebun....pakai topi cowboy...berangan naik kuda...



Sebenarnya pic ni dah 2 bulan dlm simpanan...sekarang colour Scrambler ni dah salin baju..cat hijau muda lah pulak....



Penunggang Srambler meneruskan hala tujunya ( ni depan umah ).....selamat jalan...jumpa lagi !

3 comments:

  1. salam nor..
    Alhamdulillah jumpa lg kita.. selamat bersiaran. Motor scrambler ni mmg tahan lasak, seronok tenguk Ahmad membonceng

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Salam kak aton,

    itulah nak bersiaran pun tgk mood dan juga masa kak...walaupun di hati tetap ingat kekawan semua tapi masa mmg tidak dpt ditarik ditolak..apappun saya tetap mengikuti perkembangan rakan2 antik semua...scrambler ni mmg dah lama sgt...ahmad je yg sudi naik dgn ayahnya...hahaha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails